DATO
TIRSDAG D. 20. AUG & ONSDAG D. 21. AUG & TORSDAG D. 22. AUG
TID
KL. 18:30
STED
Mindeparken
DISTANCE
5 KM WALK & 5 KM STAFET
STARTNUMRE - SÅDAN TILMELDER I JER!
Vi har samlet nogle gode tips til, hvordan I tilmelder jeres hold til DHL stafetten i Aarhus 2024.
I år 2023 meldte vi udsolgt til DHL stafetten, så for at være sikre på, at I kan få startnumre til jeres hold, så er det en god idé at være lidt på forkant.
Er I en større virksomhed? Så kan vores agentadgang være brugbar for jer - læs mere nederst på siden.
En som i et snuptag kan organisere, få kollegaerne til at samle hold og indsamle de nødvendige informationer. Få gerne holdets navn med fra starten, så bliver det nemmere at uddele startnumrene i virksomheden, da vi kan notere oplysningerne på kuverterne.
Jaa, og dog! Vær ude i god tid med at få samlet hold og bestille jeres stafet- og walk hold. Det letter både jeres interne proces og vores, når vi skal pakke og eventuel sende jeres startnumre. Så prik til kollegaerne i god tid.
Sæt en intern deadline som dine kollegaer eller virksomhedens afdelinger kan gå efter. På den måde kan alle nå at samle deres hold, og I kan tilmelde jer på én samlet ordre inden sommerferien sætter ind.
Vi anbefaler, at I har tilmeldt alle hold inden d. 23. juni 2024, men det er muligt at tilmelde frem til løbsdagen.
Vi anbefaler, at I har tilmeldt alle hold inden d. 23. juni 2024, men det er muligt at tilmelde frem til løbsdagen.
Jo færre ordre I som virksomhed laver, jo nemmere er både jeres og vores proces efterfølgende. Derfor anbefaler vi, at I samler så mange hold som muligt og tilmelder disse samlet i én ordre.
Hvis I har samlet 80% af dem der skal med, så skal I selvfølgelig bare få dem tilmeldt - så kan I sagtens tilmelde de resterende på en ordre senere. Her skal I bare være OBS på forsendelsesdeadline.
Hvis I har samlet 80% af dem der skal med, så skal I selvfølgelig bare få dem tilmeldt - så kan I sagtens tilmelde de resterende på en ordre senere. Her skal I bare være OBS på forsendelsesdeadline.
DHL-startnumrene kan bestilles fra d. 1. marts frem til og med løbsdagen, såfremt der ikke er udsolgt. Vi anbefaler dog, at I får tilmeldt alle hold inden virksomhedens afdelinger går på sommerferie.
Mange har en privatprofil på Aarhusmotion.dk, men det er en god idé at bruge en arbejdsprofil, som er knyttet op på den arbejds-email du bruger. Det er her alt kommunikation vedr. numre mm. bliver sendt til. Hvis I laver flere ordre så husk at bruge samme profil.
Lav eventuelt en virksomhedsprofil så hvis du ikke skal stå for DHL tilmeldingerne mere, så kan profilen let overdrages til en anden.
Lav eventuelt en virksomhedsprofil så hvis du ikke skal stå for DHL tilmeldingerne mere, så kan profilen let overdrages til en anden.
I tilmeldingen kan I bestille forsendelse, så jeres startnumre kommer direkte til virksomheden. Hvis I ønsker at få sendt jeres startnumre, så skal de være bestilt senest d. 14. juli, og numrene bliver sendt i uge 31.
Det koster 200 kr. pr. ordre der oprettes.
Alle ordre efter d. 14. juli skal hentes hos Aarhus Motion d. 12-13. august eller på selve løbsdagen i Mindeparken.
Det koster 200 kr. pr. ordre der oprettes.
Alle ordre efter d. 14. juli skal hentes hos Aarhus Motion d. 12-13. august eller på selve løbsdagen i Mindeparken.
Startnumre bestilt inden d. 8. august kan hentes ved Aarhus Motion d. 12. eller 13. aug. i tidsrummet kl. 10-18 eller på selve løbsdagen i Mindeparken. Alle numre bestilt efter d. 8. august kan hentes på selve løbsdagen i Mindeparken.
Med en hurtig tilmelding kan du nemt og hurtigt tilmelde jeres hold. Her skal du blot taste holdnavne og betale, og så har I egentlig sikret jer deltagelse ved DHL stafetten Aarhus. Deltagernes navne på de forskellige hold kan I ændre ved at bruge ret-selv-koden, som du får i tilmeldingskvitteringen, eller som står på kuverten med startnumre, som I får udleveret. Hvis I skal have specifikke holdnavne på kurverten, så skal disse ændres inden d. 23. juni 2024.
Er I en virksomhed, hvor 20 + hold skal med til DHL-stafetten?
Så kan I gøre jeres tilmelding nemmere med en agentadgang hos Aarhus Motion. Fra agentadgangen kan du sende mails ud til dine kollegaer og/eller virksomhedens afdelinger, så de selv kan tilmelde hold.
Det hele bliver samlet i vores system, du kan holde øje med tilmeldingerne, og I modtager en samlet faktura, når alle er tilmeldt.
Skriv til info@aarhusmotion.dk med “Agent adgang DHL” i emnefeltet. Noter navn, firma, telefonnummer, adresse og tilmeldingsdeadline i mailen. Hvis I skal have sendt jeres startnumre (det koster 200 kr.) og bestille madkasse så noter også det i mailen.
(Vær OBS på at deadline for bestilling med forsendelse er d. 14. juli 2024.)
Herefter opretter vi en agentadgang til dig og det eneste, du som koordinator skal gøre er at sende et link ud til dine kollegaer og sørge for, at de opretter et hold inden deadline.
Har du spørgsmål til ovenstående, så kontakt os endelig på info@aarhusmotion.dk eller tlf.: 87381110
Andre gode ting at huske
-
Skal I have tag over hovedet? Så kan I bestille telt og borde/bænkesæt hos os.
-
Skal det hele være virkelig nemt? Så kan I booke en plads i all inklusive området. Her er der fri bar og buffet, og I får jeres eget telt.
-
I forbindelse med tilmeldingen kan I bestille løbetrøjer til jere hold.
-
Husk at prale med jeres deltagelse i Danmarks største firmafest og motionsevent.